Solutie Cogito POS

Cogito ERP pentru Retail – dorința de a te dota cu facilități specifice comerțului modern

Toți ne dorim să răspundem așteptărilor tot mai mari ale clienților. În noua lume a Big Data, comerțul inteligent se referă la managementul resurselor proprii și cel al relațiilor cu clienții. Cogito pentru Retail ajută la crearea unui mediu de lucru colaborativ, bazat pe date reale și experiențe de cumpărare personalizate, care conduc la vânzări mai bune, la creșterea loialității mărcii și la creșterea conversiilor de vânzări. Câștigați angajații cu unelte moderne și clienții prin acoperirea nevoilor și construirea de conexiuni mai profunde.

Soluția de tip POS (Point of Sales) face parte din Cogito Retail și este destinată simplificării proceselor de vânzare și a instrumentelor financiare aferente activității unui magazin. Datorită flexibilității sale poate fi implementată în toate tipurile de companii din Retail și poate fi adaptată bugetului fiecăruia.

Cogito ERP pentru Retail este o soluție end-to-end, multi-limbă, multi-locație care acoperă atât activitățile de front-office cât și de back-office.

Modulul de front-office a fost special conceput pentru a automatiza operațiunile și permite utilizatorilor să realizeze vânzări eficient și cu usurință, să înregistreze plăți și să aplice discount-urile aferente, promoțiile și punctele de fidelizare.

Modulul pentru back-office admite automatizarea tuturor proceselor din cadrul depozitului, de la achiziții, controlul stocurilor, inventariere, până la urmărirea vânzărilor, planificări per produs și operarea cashflow-ului. Soluția oferă posibilitatea gestionării, în timp real, a unui număr mare de puncte de vânzare. În plus, pentru îmbunătățirea vizibilității proceselor și pentru decizii informate, sistemul include o serie de rapoarte specifice și strategii pentru vânzare cu date actualizate permanent, în multiple formate grafice.

  • Fidelizarea clienților prin înregistrarea rapidă a vânzărilor, discount-urilor și promoțiilor
  • Motivarea angajaților prin evidențierea vânzărilor per angajat și bonusare
  • Suport decizional prin rapoarte detaliate de vânzări
  • Securitatea și integritatea datelor prin acces pe bază de user și parola, plus sisteme de back-up

Beneficii

Funcționalități

  • Scanare coduri de bare, căutare produs după cod sau denumire
  • Permite modalități multiple de plată: numerar, card, bonuri valorice
  • Emite factură pe baza unuia sau mai multor bonuri fiscale
  • Permite diverse tipuri de promoții: X+Y gratis, 2X+Y gratis, X+X la 50% din preț, X + Y la 75% din preț, X + Y + Z gratis etc.
  • Promoții complexe desfășurate pe o anumită perioadă de timp, zi din săptamână, intervale orare etc.
  • Rapoarte generale și rapoarte fiscale
  • Aprovizionare și evidența relației cu furnizorii
  • Gestionare stocuri
  • Transfer marfă între magazine
  • Definire profile de lucru la nivel de magazin: casier, vânzător, șef magazin etc
  • Lucru în mai multe ture
  • Menține operațiunile de casa în cazul întreruperii conexiunii cu serverul
  • Afișare raft de depozitare (cod BIN), în momentul vânzării
  • Interfață intuitivă și prietenoasă
  • Acoperă întregul flux de vânzare pentru orice tip de comerciant cu amănuntul
  • Generează factură fiscală, la cererea clientului, în urma emiterii bonului fiscal
  • Permite conectarea cu mai multe tipuri de case de marcat
  • Raportare extinsa

De ce să alegi Cogito Retail?