Cogito ERP pentru Retail – dorința de a te dota cu facilități specifice pentru vânzarea en-detail

Soluție de tip POS (Point of Sales) destinată simplificării proceselor de vânzare și a instrumentelor financiare aferente activității unui magazin. Datorită flexibilității aplicației poate fi implementat în toate tipurile de companii din Retail și poate fi adaptat bugetului fiecăruia.

Cogito ERP pentru Retail este o soluție end-to-end, multi-limbă, multi-locație care acoperă atât activitățile de front-office cât și de back-office.

Modulul de front-office a fost special conceput pentru a automatiza operațiunile și permite utilizatorilor să realizeze vânzări eficient și cu usurință, să înregistreze plăți și să aplice discount-urile aferente, promoțiile și punctele de fidelizare.

Modulul pentru back-office admite automatizarea tuturor proceselor din cadrul depozitului, de la achiziții, controlul stocurilor, inventariere, până la urmărirea vânzărilor, planificări per produs și operarea cashflow-ului. Soluția oferă posibilitatea gestionării, în timp real, a unui număr mare de puncte de vânzare. În plus, pentru îmbunătățirea vizibilității proceselor și pentru decizii informate, sistemul include o serie de rapoarte specifice și strategii pentru vânzare cu date actualizate permanent, în multiple formate grafice.

  • Fidelizarea clienților prin înregistrarea rapidă a vânzărilor, discount-urilor și promoțiilor
  • Motivarea angajaților prin evidențierea vânzărilor per angajat și bonusare
  • Suport decizional prin rapoarte detaliate de vânzări
  • Securitatea și integritatea datelor prin acces pe bază de user și parola, plus sisteme de back-up

Beneficii

Funcționalități

  • Scanare coduri de bare, căutare produs după cod sau denumire
  • Permite modalități multiple de plată: numerar, card, bonuri valorice
  • Emite factură pe baza unuia sau mai multor bonuri fiscale
  • Permite diverse tipuri de promoții: X+Y gratis, 2X+Y gratis, X+X la 50% din preț, X + Y la 75% din preț, X + Y + Z gratis etc.
  • Promoții complexe desfășurate pe o anumită perioadă de timp, zi din săptamână, intervale orare etc.
  • Rapoarte generale și rapoarte fiscale
  • Aprovizionare și evidența relației cu furnizorii
  • Gestionare stocuri
  • Transfer marfă între magazine
  • Definire profile de lucru la nivel de magazin: casier, vânzător, șef magazin etc
  • Lucru în mai multe ture
  • Menține operațiunile de casa în cazul întreruperii conexiunii cu serverul
  • Afișare raft de depozitare (cod BIN), în momentul vânzării
  • Interfață intuitivă și prietenoasă
  • Acoperă întregul flux de vânzare pentru orice tip de comerciant cu amănuntul
  • Generează factură fiscală, la cererea clientului, în urma emiterii bonului fiscal
  • Permite conectarea cu mai multe tipuri de case de marcat
  • Raportare extinsa

De ce să alegi Cogito Retail?