Rezolvarea incidentelor software și hardware cu personal specializat

Suport tehnic – software și hardware


Specialiștii noștri te ajută să îți remediezi în timp real problemele apărute în utilizarea soluției software. Astfel, chiar dacă problemele sunt rare, ele pot exista. Avantajul este acela că ele pot fi soluționate imediat, aceasta fiind prioritatea noastră pentru toți partenerii.

Pentru o mai bună colaborare deținem un sistem de ticketing pentru raportarea incidentelor, download și upload de fișiere specifice și newslettere despre apariția noilor versiuni.

Investim timp și resurse pentru a testa împreună buna funcționare a aplicației noastre, în contextul infrastructurii hardware și software deținute, cu scopul de a-ți oferi cea mai bună experiență. Pentru o funcționare optimă, te rugăm să studiezi specificațiile tehnice.

Instruire


Nimeni nu cunoaște aplicația așa cum o cunoaștem noi. Și nimeni nu deține sistemele și experiența instrucțională pentru a te ajuta să înveți la fel de eficient. De aceea asigurăm training adaptat pentru utilizatori și administratori. În urma cursurilor, participanții vor înțelege utilitatea sistemului implementat și modalitatea de lucru cu acesta, facilitând acceptarea și utilizarea în companie. Predarea se face pe baza manualului de administrare a sistemului și a exercițiilor practice efectuate cu ajutorul trainerilor.

Îți stăm oricând la dispoziție pentu a te ajuta să obții maximul din investiția făcută.